Verebes István: Havas Henrik nem a vendégünk, hiszen régi otthonodban köszönthetünk, ugye. Kérlek szépen, egy fiatalember Steiner Kristóf, aki nem tagadja, hogy ő homoszexuaális, elküldte hozzád egy novelláját, amit - ő azt mondta - te igen jónak tartottál. De így kikerekedett vagy talán te még utalást is tettél rá mint hogyha te némileg, hát hogyha nem is homofób, de tartózkodó volnál a homoszexuális társadalom irányában.

Havas Henrik: Hát inkább homofób vagyok.

Verebes: Homofób?

Havas: Ja!

Verebes: De miból, milyen tapasztalatokból?

Havas: Hát az, hogy én bevallom... Rengeteg előítéletemmel kellett szembeszállnom az utóbbi évtizedekben, nem szeretem a harminc fölötti környezetvédőket, nem szeretem a kempingezőket...

                                                      ***

Havas: A lányom azt mondaná, hogy annak idején te csináltál interjút Medgyesy Péterrel, Antall Józseffel.

Verebes: és most én

Havas: Hát ide jutott a világ öregem, hogy most te beszélgetsz Medgyesy Péterrel. Hát Antall annak idején dönthetett, hogy kivel csináltatja a születésnapi riportját. Azt mondta Havas Henrikkel.

Verebes: Na most én javultam vagy te romlottál?

Havas: Te abszolút nem javulsz, te ugyanolyan amatőr vagy, mint a Lakat vagy a Pallagi annak idején. Itt szerencsétlenkedtek.

Verebes: és te ugyanolyan jó vagy mint régen voltál?

Havas: Sőt még jobb...  Te figyelj ez egy szakma, most elmondom neked, hogy ez, hogy működik.

Verebes: Na most tizenegy év után megtanulom.

                                                      ***

Verebes: Te nemcsak homofób vagy, hanem férfipártoló.

Havas: Is.

Verebes: Az is vagy.

Havas: Hát voltam gépkocsi-oktató, hát el nem tudod képzelni, hogy mekkora különbség van egy férfit tanítani meg egy nőt...

                                                      ***

Verebes: Hogy öregedsz te, nem félsz te nagyon az öregedéstől? Nem vagy rosszul, hogy most már mindjárt hatvan leszel?

Havas: Nem, reggel néztem magam a tükörben, milyen jól néztem ki, sportos vagyok...

Verebes: Hatvan leszel, nem nézel ki hatvannégynek se... Nem zavar ez téged?

Havas: Nem!

Verebes: De!

Havas: Kicsit!

Verebes: Nagyon!

Havas: Kicsit!

Verebes: Nagyon!

Havas: Mondom kicsit!

Verebes: Kicsit nagyon.

Havas: Miért nem hoztad szóba, hogy a szegedi Csillag börtönben újságíró-tanfolyamot rendezek, vagy tartok?

Verebes: Mer amatőr vagyok!

Havas: Direkt mondtam, hogy legyen valami érdekes ebben a beszélgetésben: a szegedi Csillagban újságíró tanfolyamot tartok és két lépésre ül tőlem az osztály strébere, a sorozatgyilkos Bene. Ez érdekes lenne.

Verebes: Kit érdekel, kit érdekel ez?

Havas: Neked abszolút fogalmad nincs. Kit érdekel az, hogy most az én előítéletemről beszélgettünk?

Verebes: Mer' látunk téged, valamit megértünk belőled, többet, mint belőlem és ez egy jó beszélgetés volt.

Havas: Az internetet is szóba hoztam, azt se folytattad. Dobom föl neked a labdákat, de olyan amatőr vagy, hogy az valami elképesztő.

Verebes: Na majd meglátjuk, hogy a nézők mit mondanak.

Havas: Mindegy, a Lakat az

Verebes: Hagyd már a Lakatot, a legjobb indulatú ember, soha egy rossz mondatot nem mondott rád.

Havas: A Lakat engem imád. Meglát és azt mondja, itt a király.

Verebes: Nagy kunszt téged imádni (röhög). Na jó!

Verebes István és Havas Henrik beszélgetése a közszolgálati televízió, Nap-Kelte című műsorában, 2009. május 30.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuret.blog.hu/api/trackback/id/tr951155288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukonyalori 2009.06.01. 09:09:14

Ez az ember mégis, mi a faszt kpépzel magáról.

Nem nagaon kedvelem a napkelte önfazazopó műsorait. De Verebes, meg Lakat felkészül a beszélgetéseire. Havasnak napkeltés, meg mokkás korában gyakran fogalma sem volt, hogy egyáltalán ki a riportalany. Az aztán az igazi profizmus.

Ennél a fasznál kevés undorítóbb hólyag van a magyar médiában, talán Hajdú Péter, azt fiává is fogadhatná.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.06.01. 10:20:58

@kukonyalori: Megnézted a beszélgetést? Most nem is Havas kamerába alig beleférő nagypofája miatt volt nevetséges, hanem amiatt, hogy ezek ketten úgy tettek, hogy valamelyik kertjében osztják egymást és nem a közszolgálati tévé reggeli műsorában lennének.

kukonyalori 2009.06.01. 20:10:16

Évek óta csak véletlenül nézek nap-keltét. Ezen a szokásomon amúgy sem igen szeretnék változtatni, pláne nem egy ilyen faszkalap kedvéért.

popp · http://koncertblog.com/ 2009.06.01. 20:31:17

@kukonyalori: Pedig csak beszélgetése szóra kell kattintanod és máris nézheted, hidd el, érdemes.

egál 2009.06.02. 14:02:55

Saját bevallása szerint Verebes sem készül a beszélgetésekre. Tanárurak!

popp · http://koncertblog.com/ 2009.06.02. 15:55:42

@egál: Nem elég, hogy nem készül, de még dicsekszik is vele. Gratula. De hol olvastad ezt. Ha a neten küldj már egy linket privátban, köszi.
süti beállítások módosítása